Akhirnya….

setelah sekian lama tak berkesempatan “dating” berdua di sebabkan kekangan masa dan kerjaya…

Its a Quality Time for both of us..

Destinasi yang dipilih adalah Taman Layang-layang Kepong..

Selalu dengar cerita je, tak pernah jejak kaki ke sana..teringin lah jugak nak merasa main layang-layang kan… :D

Semangat dah ada…tapi bila sampai je memang terkejut bila tengok taman yang telah dibanjiri oleh raaaaaamaiii orang awam…

jadi terpaksalah batalkan niat untuk bermain layang-layang :(

Jadi seperti biasa haruslah kami habiskan masa menikmati pemandangan di  tasik sambil mengambil gambar bersama :)

IMG_1455R

Lovely Husband N Wife :D

IMG_1434R

IMG_1438R

IMG_1441R

IMG_1436R

IMG_1446R

IMG_1450R

IMG_1445R

Sangat bahagia dapat bersantai bersama cinta hati…:)

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Set your Twitter account name in your settings to use the TwitterBar Section.
This site is protected by WP-CopyRightPro